Kategorie

Zásilkovna

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Adresa pro vrácení reklamovaného zboží:

Olicon Logistics
Trabantská 692/31
190 15 Praha 9

Adresa pro zasílání písemností: 

PKM Trade & Services s.r.o. 
Sazovická 458/30 
155 21 Praha 5
email:   info@krabickyshop.cz
tel:       602 331 716 (v pracovní dny 9:00 do 17:00 hod)

 

  1.     Reklamace Dopravy - doručení poškozené zásilky dopravcem.

Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte pečlivě její obal. V případě zjevného poškození zásilku nepřebírejte a zjištěné závady zaznamenejte do dokladů doprovázející zásilku – Doručovací List. Pokud je obal neporušený, ale zboží uvnitř poškozeno, je nutné o této skutečnosti informovat naši společnost neprodleně po zjištění poškození. Pro urychlení vyřízení závady v přepravě, doporučujeme vytvořit fotodokumentaci doručené zásilky včetně transportního obalu a štítku.

  1.     Reklamace zboží, které má v záruční době vady
    1. Reklamaci zboží v záruční době je potřebné podat písemně na níže uvedeném formuláři (Formulář pro reklamaci zboží) a to zasláním na email nebo klasickou poštou.
    2. Kupující je povinen zkontrolovat obsah balení objednávky ihned po doručení zboží.
    3. Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o doručení reklamace (emailem), po fyzickém obdržení zásilky k reklamaci. Následně vydá prodávající kupujícímu i písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace případně odůvodnění zamítnutí reklamace.
    4. O způsobu vyřízení reklamace bude zákazník informován e-mailem.
    5. Je-li kupující fyzická osoba, lhůta pro vyřízení reklamace činí maximálně 30 dní. Je-li právnická osoba, není určena zákonná lhůta, nicméně se snažíme dodržet stejný termín jako u reklamace u fyzické osoby.
    6. Přiměřené náklady v případě oprávněné reklamace, budou kupujícímu vyplaceny po jejich doložení (sken účtenky za poštovné apod.) a zaslání na email info@krabickyshop.cz
    7. Reklamované zboží zašle kupující (na své náklady) na výše uvedenou adresu.
    8. Veškeré informace o průběhu reklamace je možné získat telefonicky na tel. 602 331 716 a to v pracovní dny 8:00 do 17:00 hod nebo na info@krabickyshop.cz.
    9. Reklamovat nelze dárky navíc připojené k objednávce nebo k položce.

V případě platby převodem z účtu, vracíme finanční částky za reklamované zboží na bankovní účty vedené v CZK v České republice. Vrácení peněz poštovní poukázkou není možné.

Formulář pro uplatnění reklamace


GoPay Maestro Mastercard MasterCard SecureCode VISA Verified by VISA